Cvičenie

GraviFit Doma: Dve ukážkové cvičenia zadarmo

Ponaťahovanie chrbtice

Zacvičte si s nami gravid jogu alebo pilates pre tehotné. Máme pre vás dve ukážkové hodiny z nášho online programu GraviFit Doma, ktorý sme spustili presne pred týždňom.

Gravid joga

Lekcia „Joga na každý deň“

Cvičenie otvárame v stoji uvolnením mysle prostredníctvom dýchania a uvedomenia si svojho tela. V stoji ponaťahujeme chrbát a skúšame vedome dýchať do spodných rebier. Následne si precvičíme pozície v stoji (hlboký predklon rozkročmo, pozícia Lukostrelca) a v sede ponaťahujeme chrbát a zadné stehná. Zostavu ukončíme relaxáciou v ľahu na podložke.

Pilates pre tehotné

Lekcia „Hlboký stabilizačný systém“

Cieľom celej zostavy je posilnenie a aktivovania vnútorného svalstva, uvoľnenie chrbtového svalstva najmä u žien, ktorých práca je výhradne za PC. Nácvik dýchania je veľmi dôležitý jednak pre bábo ale i veľmi podstatné pri samotnom pôrode.

 

Aktualizované: 2.10.2017

Pridali sme nový cvičebný program Tehotenské cvičenie. Nájdete v ňom 6 videí.

Oli Beständig pre GraviFit Doma

Oli Beständig pre GraviFit Doma

 

[dt_button size=“big“ style=“default“ animation=“none“ color_mode=“default“ icon=““ icon_align=“left“ color=““ link=“https://www.gravifit.sk/doma“ target_blank=“false“]Viac informácií o GraviFit Doma[/dt_button]

ZDIELAŤ
PODOBNÉ ČLÁNKY
Report z kurzu Cvičenie podľa Ľ. Mojžísovej
cviky na uvoľnenie chrbtice video
Cvičebné video: Cviky na uvoľnenie chrbtice (Gravid joga #3)
GraviFit Doma: Štúdio pre tehotné u vás doma
GraviFit Doma je tu!

PRIDAJTE KOMENTÁR

*